Pages

Jun 16, 2011

alhamdulillah.

salam satu agama.

rasa macam pelik... lama tak bukak blog. huhu. internet yillek!

belakangan ni, macam2 dah jadik.
update cepat jelah ye?

tahniah kepada klassmate saya, kerana menjadi johan pertandingan tulis cerpen.
saya naib johan.
dan saya dah agak dia yang johan. hebat tak?

terima kasih banyak kepada kalian yang mengundi.
saya masih teruja, kerana 'genre' saya diterima.
alhamdulillah.



keputusan boleh baca di sini. klik kat nama mana yang korang berkenan kalau nak baca, kepada yang tak baca lagi.
nombor satu ofkoslah best, nombor dua malas cakap, nanti bias nombor tiga pun best. nombor lain aku malas baca. huhu.

tak payah update, tetiba ada tambah 4 follower.
with great 'follower' comes great rensponsibilities. haha





hampir putus asa yang tinggal.
doa kalian saya pohonkan.
physiology really torture me.


kenapa aku tulis semua ni?
sebab aku belum tido.
dan sebab ni blog aku.
muahahahhaa.


wassalam.

3 comments:

hilmi said...

aku pon masih x sempat2 lagi nak baca cerpen ko tu. hehehehe.

nemesis3891 said...

takpela hilmi. aku paham. hehe

Fiq Vertigo said...

fisologi buat aku muntah darah. tak percaya? tanya sinki.