Pages

May 24, 2011

takdepekdahtakyahlabacabuangmasakorangje.

salam satu agama.
alhamdulillah dalam gila2 stadi pun, aku sedar aku masih lagi ada agama.
penat.
stadi medik memang gila.
menjadikan aku bukan diri aku.
yelah, tak penah2 aku buat nota banyak gini.
tak penah2 aku stadi sampai subuh.
gila wei.
tula, sape suruh malas dulu. haha.
doakan kami berjaya ye, meski (skema) usaha kami tak setara mana.


baiklah! tensen2 ni,
dengan sukacitanya saya suka promote diri, tapi memandangkan saya bukan solo, so takdalah promote diri sangat kan.

unknown.


doa rabithah.
moga2 masa exam ni takda la sesapa yg putus cinta kawan.



dah promote dulu. memang suke promote lagi. hehe


gamba ni patutnya bergerak. kuajja betul sebab tak gerak.
klik utk tgk gerak2. hehe



untuk bagi korang tak rasa rugi baca blog ni, meh saya kongsi sikit ilmu.

anal canal. continuation from rectum and end at anal orifice.
punggung punya cerita.
ya, saya tensen malam ni kerana punggung.
ohhh...


sikit renunganlah untuk direnung di depan cermin.
bersedia ke kita menjadi daie? andai kata ada orang mengajukan soalan seperti 'mana tuhan' atau 'mana malaikat' pada kita, bersedia ke kita menjawabnya?
kerana kalau kita tidak tahu jawapannya, adakah kita benar2 seorang muslim?
adakah kita hanya si buta yang mengikut atau si celik yang memipin?

wallahua'lam.
wassalam.





8 comments:

diesya_syieda said...

funny la gambar...... gud luck in your studi abrar....jgn give up.....

nemesis3891 said...

syukran!

amalina hanifah said...

aku sentiasa akan terkedu bila baca blog kau.

afiq zulhilmi said...

mn pnerangan anal canal 2??

nemesis3891 said...

ko terkedu nape amot?


boq, kalau nak tau, baca buku! haha

amalina hanifah said...

sbb aku akan termalu sendiri.
masa tak tunggu aku.aku baru sedar.terima kasih Abrar.

alief_kaizer said...

bukan nak ckap ape la kan... tp mmg
COOOOMMMEEEELLLLL!!!! hhe

lagi satu... aku pun ad baju sbjik hitam belang biru... nmpak benor kte ad chem di situ.. hha

apaape2 pun... bitauffiq wannajah shbaat!

nemesis3891 said...

alip, jom kawin. haha