Pages

Mar 20, 2011

tacing benar....




gambar ni masa kat CFS. ada Zaid, Ajaq, Aku, dan Singer. ni memang antara saat paling bes la untuk tahun lepas. (gi Gontor tu macam disaster...huhu..)

rindu siot masa nih.

zaid ke Intec, otw ke US kot. aku rasa bersalah lak suruh dia gi Intec. Dia rindu biah UIA. aku doa dia selamat dunia akhirat.
singer pun dah takde. gi GMI. moga thabat di jalan tuhan.
aku gi mesir.
ajaq je tinggal. sian ajaq. padahal die la yg paling taknak stay kat situ. haha.


sesungguhnya kita merancang, tuhan juga merancang. tetapi perancangan tuhan itu yang terbaik.

moga thabat di dalam perjuangan. ada jodoh kita jumpa lagi.




3 comments:

hilmi said...

aku t'ingat ayat singe : abrar buat foundation kt gontor !!! hahaha

nemesis3891 said...

haramm hangpa naaa.. haha

p.e.y.u.z. said...

nape taknak tulis psal aku ha abrar? muahahha