Pages

Sep 4, 2011

depa raya, aku pun raya

salam satu agama.

yup, entri ni adalah merapik kosong insyaAllah.
nama pun blog aku kan. sukati akulah. huhu.

Mr. K kata blogger tipikal suka tulis pasal raya2 ni. tapi aku still rasa aku unik sebab dah seminggu raya baru rasa rajin nak menaip. hehe.

raya tahun ni, bagi aku, unik. unik ni boleh apply kat aku je. mungkin raya korang besa2 je. huhu.

balik kedah
selain raya, perkara2 wajib yang perlu dilakukan kalau balik kedah adalah ziarah sedara mara. luckily, tahun ni tak payah sangat sebab depa yang banyak pi umah tok aku. lega. huhu.

yay baju raya kami sama!!!
(budak yg gelak dan nanges sama kuat ni nama dia Yin. comel~)

then, wajib jugak untuk minum air nira. kalau aku tak dapat minum sebelum balik mesir, memang frust la aku. huhu. dan yang paling penting, adalah mandi air terjun. kat mesir celah mana nak carik? takkan nak pegi fayoum? panas gila wei. air terjun tengah padang pasir. rasanya aku ni belagak sikit, nak mandi yang tengah hutan je. hehe. balik-balik lak dapat makan kambing bakar. hoyeah. gila bes wei. huhu.

sebelum bako. lepas bako tak sempat. habis cepat sangat.




wait, what? mana gambar air terjun? ey korang ni tak senonoh betul nak tengok gambo orang mandi.


balik sekinchan
yep. tapi sedih sikit, sebab balik lambat, so memang tak dapat jumpe sedara sangatlah. sume pakat balik dah. tapi takpa. masa nilah aku dapat merasa ikan laut yang sangat fresh, dengan air kelapa fresh. pergh.mana nak dapat kat mesir wei? alhamdulillah aku balik kampung~

tengok.. kereta pun dah tarak. isk3~

duit raya? pergh.. taknak bold lah. aku tak looking forward sangat nak dapat duit raya. tapi alhamdulillah orang bagi jugak. hehe.

so...
senanye banyak benda lagi aku tak buat kat mesia ni, memandangkan aku bizi. oh yeah kenapa aku tulis kat sini? yelah, takkan nak tulis kat fesbuk lak. gila panjang wei. huhu.

yang pasti, sebelum balik, aku kena makan makanan yang aku mengidam masa kat mesir dulu. jagala korang!!!

ceh. memang bosan kan? takpe layan gambar2 ni. huhu.
wassalam.


 saya memang comel.





kampung gua yang cantik.


all of sudden, sume orang ada DeSeLeR. saya pun nak jugak! jeles!

2 comments:

alief_kaizer said...

bosan2 pun baca jugak kan.. hha jom ke klia khamis malam jumaat anta aifaa..

fikrahuddin said...

kamis malam jumaat ada kenduri doa selamat utk adik aku. -______-