Pages

Aug 27, 2011

apekejadah?

salam satu agama.

di sebalik cuaca mendung nyaman di malaysia ini,
dalam tabir hari diselubungi damai suasana,
dan angin berhembus perlahan-lahan, menyusup ke lapisan kulit palig luar, menggetarkan roma, perlahan.

dan pada itu, ada lopak-lopak air semalam,
yang masih bergenang,
bagai mengenang hujan kelmarin.




ape kejadah?
aku tak hapdet blog sendiri,
aku tak hapdet blog fikrahislam.com,
aku tak hapdet pseudosains.

hilang komitmen.
hilang rajin.
yang mampir berkali-kali hanyalah seperca kemalasan yang mengotorkan.

dan kenapa,
dan kenapa aku menulis sedemikian?

kerana,
satu sahaja asbabnya,
karena,

saja nak bagi korang menyampah. hehe. ye, aku malas. yela, kalau tulis macam ni, baru la korang ingat aku serius. hehe.

selamat hari raya, lagi beberapa hari.
selamat menghabiskan sisa-sisa ramadhan dengan terrrbaik.
malas la cakap dengan korang dah. huhu.

wassalam.

(macam mana pemburuan lailatul qadr kalian? eden maleh nak lotak gambo. lenkali la ye?)

No comments: